{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با پیاده هستم یا بابام میاد سرویس کلا نداشتم 🗿💪

با پیاده هستم یا بابام میاد سرویس کلا نداشتم 🗿💪
دیدگاه ها (۴)

انجیر 😂

دورتموندی ها تو فینال چمپ :

اره دیگه شادی موقته

جی تی ای پابجی آف کلنز 🗿✋

من از همچین شخصیتایی کلا بدم میاد

نیحی🗿کلا با بابام هیچوقت مث آدم حرف نمیزنیم فقط گیف و استیکر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط