{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چَن قَدَم با تو، تو خیابون دلَم خواست"🤍

چَن قَدَم با تو، تو خیابون دلَم خواست"🤍
دیدگاه ها (۷)

تو دنیای منی❤

💕🌿

🖇❤

از لحاظ روحی نیاز دارم وقتی دارم تو خیابون قدم میزنم یکی بیا...

گاهی وقتا یهو وسط نوشتن یه مطلبخوندن یه کتابصحبت کردن با یه ...

وقتی دلت تنگه باید بری خیابون قدم بزنی زیر بارون.....:)🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط