{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بغضا شبا میترکن...

بغضا شبا میترکن...
دیدگاه ها (۱)

چرا نمتونی فراموشش کنی ؟

چقدر وایب این آهنگ و دوست دارم:)

برا کی:)

حــــــــــــــســـــــــیـ(ع)ــــــــن‌جــــــــــــ🥺ــــــ...

بانو دلم برا هیترات میسوزه آخه آنقدر حسودی کردن دارن میترکن

من خابتو شبا میبینم....شبا میبینم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط