{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#شیطان من

#شیطان من
بهترین سریال عاشقانه
عمرممم بوددددد... واقعا 4 سال هر هفته از اول میبینمش... دیالوگ هاش رو حفظ کردم انقدر دوستش داشتم...
دیدگاه ها (۷)

من رفتم بمیرم بای بای🙂👋

خودتون دیگه گوگولی بودنش رو ببینیدددددد 😍😍😍😍

دیگه از رابطه شون مطمئنممممممممم🤏🙂😁☹️

کیفر تو واقعیت هم عاشق جاسپن جین ماریانو شده هاااا🤭🤭

وایییییییی اشکم میادد

این تیکه از کتاب ١٩٨۴ از جورج اورول رو به بهترین شکل ممکن من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط