{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارن درس میخونن ، نه؟

دارن درس میخونن ، نه؟
دیدگاه ها (۴)

موندم هنوز چطور مامانم نکشتم بخاطر تصویر زمینه گوشیم.بزارمش؟

واقعا برام عجیبه که چطوری هنوز زندم...

یکم جذابیت ....

به کجا نگاه میکنی برادر؟🤨

آقا این برا بدبخت بیچاره هایی که دارن برا امتحانات خرداد درس...

چقدر با آرامش درس میخونن🌱💚درسا تموم شدن ولی خب وایب خوبی مید...

کسایی که واقعا با عشق زبان میخونن، مطمئنم حرفمو قبول دارن:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط