{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

me😢

بچه ها ببخشید شاید امروز یکم دیر پارت بدم چون یکم فشارم افتاده و روزم یکم به خودم بیام بنویسم😢😢😓
دیدگاه ها (۳)

last bar

last bar

پز نی سبک زندگیمه

last bar

سلام بچه ها من امتحتن پایان ترم دارم داره مدرسم تموم میشه و ...

بچه ها ببخشید اینقدر دیر به دیر پارت میدم با وجود امتحانات خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط