{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساس صلح آرامش زندگییییب

احساس صلح آرامش زندگییییب
دیدگاه ها (۳)

وایب ویدیو رو دوزت دارم

🥲

قهرمان ضعیف کلاسفصل دوش اومدددددددددد البته هنوز ندیدم ولی خ...

گورگعلی من به تو وفادارم

آدم اَمن؟کسی که بعد از حرف زدن باهاش احساس ارامش کنی نه پشیم...

سعوال پست؟صلح چیست

صلح!...#ایران #مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسراییل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط