{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشی دهتایی غم واسه یکی مگه میشه

دیدگاه ها (۰)

ارزش خودتو بدون

ابدی باش

به خودت بگیر پلشتتت

این است روزگار ما

غم واسه یکی !مگه میشه؟

مگه میشه یکی عاشق مملکتش نباشه!

مگه میشه یکی عاشق بارون نباشه؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط