{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا.....

خدا.....
دیدگاه ها (۱۱)

انقد حقق رو نمیتونم...لطفا درک کن آره با توعم کسی که منو هرر...

:)....

هعی...

هعی...🥲اصکی اجباری(همینجوری)😂

خدا ...#خدا #علیرضامرادی

فقط خدا✅#خدا

خدا کیست؟ خدا چیست؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط