{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجب تایپی دارما😂💅🏻

عجب تایپی دارما😂💅🏻
دیدگاه ها (۰)

چشمای آرمیا از عقاب هم تیز تره 😂🔥

ولی این کاور🔥

بنگچان دروغگو 😂فقط لیسا🤣

والا منم اول فکر کردم سرکاریه😂

از همتون انتظار کادو دارما

ماهم ازینااون ادامس نوشته اشتباه تایپی بود

کآش واقعی بود همه ی دوست دارما💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط