{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اومدمممم

من اومدمممم
مرسی از اونایی که تو این مدتی که نبودم تنهام نذاشتن 🥲🥲🥹🥺
دیدگاه ها (۰)

#چالش

#چالش

تو این مدتی که من نبودم دلیش این بود که داشتم ارت از خودمو ع...

سلامم ببخشید مدتی نبودم پارت بدم؟

اقا یک دمتون گرم دو یک مدتی نبودم چرا منو با بسیجی جماعت اشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط