{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر این سریال جالب بود..

چقدر این سریال جالب بود..
دیدگاه ها (۸)

هیچوقت برای رسیدن به چیزی که بهش علاقه داری دیر نیست

طنز تلخ این روز های جامعه ما آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه

برای پیدا کردن فرشته ها نیاز نیست حتما به آسمون خیره شی و دن...

چقدر تو این سریال مظلوم بود

این دوتا چقدر خوب بودن تو این سریال 🫰این سریال رو هم من دیدم...

چقدر با این سریال خاطره داریم#خورشید_و_ماه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط