{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#شب_جمعه_است_هوایت_نکنم_میمیرم😭😭😭

دیدگاه ها (۲)

❤️❤️❤️

آذری ام 😍😘❤️#لبخند_حضرت_عشق 😍

🙂🙂🙂

🙂🙂🙂

اینکه آدم کجا و درچه حالی و با چی می میره فقط خدا میدونه

دلتنگم...

یعنی میشه قسمت ماهم کربلا بشه!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط