البته دیره برا گذاشتنش ولی خوب.......
البته دیره برا گذاشتنش ولی خوب.......
لایکم کنن بازنشر کنن فالوو کنن تا جی کی شب که خوابی بیاد تو خونتون شیرموزارو بخوره😂
( من جات بودم کل یخچالو پر شیر موز🍌🥛 میکردم بچه جون)
🌟ᴘʟᴇᴀsᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀɴᴅ ғʟᴏᴡ, ɴᴏᴛ ғᴏʀ ᴍᴇ ʙᴜᴛ ғᴏʀ ʙᴛs🌟
لایکم کنن بازنشر کنن فالوو کنن تا جی کی شب که خوابی بیاد تو خونتون شیرموزارو بخوره😂
( من جات بودم کل یخچالو پر شیر موز🍌🥛 میکردم بچه جون)
🌟ᴘʟᴇᴀsᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀɴᴅ ғʟᴏᴡ, ɴᴏᴛ ғᴏʀ ᴍᴇ ʙᴜᴛ ғᴏʀ ʙᴛs🌟
- ۱.۲k
- ۲۵ فروردین ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط