{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه احساس خاصی ندارم..:)🫀

دیگه احساس خاصی ندارم..:)🫀
دیدگاه ها (۲)

هوم✨❤

اون لحظه قلبم هزار تیکه شد:)😅⁉️

ولی هنوزم که فکرتم:) A...nita

واقعا دلت تنگ نشده؟ A...nita

دیگه برام مهم نیست ، هیچ احساس خاصی ندارم چون همشون رو دفن ک...

عااا...نظر خاصی ندارم-_-

حرف خاصی ندارم🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط