{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا؟....:)

چرا؟....:)
دیدگاه ها (۲۲)

از تظاهر و دروغ گفتن درموردهاینکه منو دوست دارن خسته شدم...:...

من خوبم😅💔

این فقد یه حقیقته همین......هعی.......ولش کن اصلا....(:

هعی......

عاشقتونمم😭💘‌⛲️ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲   ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ...

اسم آهنگ نمیدونم کی میدونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط