{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلب من به هفت تیکه تقسیم شده....

قلب من به هفت تیکه تقسیم شده....


چون هفت تا فرشته توش زندگی میکنن......


💫🌏🫀
دیدگاه ها (۰)

بایست توی بی تی اس کیه؟؟من که جیمین🍡

آینده بعضی هامون🥳🥲

جر خوردم😂😂😂😂

دالم نقاشی میکشمیه سرم توی ویسگون یه سرم توی نقاشی

قلب تیکه تیکه شده....💔

من خودم به هشت تا تیکه مساوی تقسیم می کردم پیش همشون می شستم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط