{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهنگ اصلی رو هم اخر ویدیو گذاشته، جدی برگای خودمم ریخت کا

اهنگ اصلی رو هم اخر ویدیو گذاشته، جدی برگای خودمم ریخت کاش بازم از این حرکتا بزنن ..
دیدگاه ها (۱۳)

فشار؟ نبابا سرگیجه دارم

من برا مامانم بنز می‌خرم 😔😂

هدفت چی بود از دزدیدنم😏

پسرم..؟😃💔

بچه ها پرچم شیر و خورشید ایران رو دید توی این ویدیو😧😧😲پشمام ...

[توییت اصلی] من منتظر وقتیم که بی تی اس بفهمن که هیچ کس از ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط