{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قطعا رابطه ای اگه داشتم اونم اینجوری میشد ✌️😬

قطعا رابطه ای اگه داشتم اونم اینجوری میشد ✌️😬
دیدگاه ها (۰)

‏مولانا نمیگه دوست دارم! میگه:گر تو گرفتارم کنی،من با گرفتار...

تایپ من اون برج زهر ماری هست که فقط با من قند و‌عسله😌✌️.

در واقع تو این جهان هستی جز مامانتون هیشکی شما رو واقعا دوست...

دَمی سکوت در این جهانِ پُر هیاهو....•

اگه لیسا مدل میشد قطعا بقیه مدل هابر شکست میشدن

کلمه [گنگ]اگه ادم می‌بود قطعا هان سوجون میشد😏🤌

به نظرتون اگه رین نمیمرد اینجوری میشد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط