{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه نیست.....

دیدگاه ها (۶)

معلومه که میمونه کوچولو....ت ک من نیستی

هیچکس.....هیچکس

من فازشونو درک نمیکنم

این روزها ک تمام شدب عقب نگاه میکنم ومیگویم چگونه گذشت

عاشقانه نیست☹️🥺

اصالت خریدنی نیست #لطفا_بازنشر_کنید 🙏💙 #عاشقانه #عاشقانه_ها ...

اصالت خریدنی نیست.. اصالت ما را موزه ها فریاد می‌ زنند #لطفا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط