{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌‌‌

‌‌‌
اگه اخرش میخواستی بزاری بری چرا انقدر با من وقت گذروندی؟
‌‌‌‌
دیدگاه ها (۲۰)

دلتنگ صدات شدم بی معرفت 🥺

بزاری بری هم نمیادش کسی بجات.

سوال پست[اگه میتونستی با یکی از اعضا بیرون بری میخواستی چیکا...

بابا دلمو بردی چرااا انقدر خوشتیپی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط