{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عید نوروزمی... داغ سینه سوزمی...

دیدگاه ها (۱)

توی ذهن منی ... همه‌جا هست یه چیزی ازت ....

خدا نمی بینی منو چرا؟؟؟؟؟

هر وقت لب دریا میرم با دردا میرم....

بچه های مردم تو دانشگاه دارن هلاک میشن !!!

کلیپ بسیار زیبا محسن‌چاوشیعید مبارک

...........#کلیپ #غمگین #دپ #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره #فال...

وای از این عمر که با میگذرد.میگذرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط