{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عادَت دارَم بِه جُدایی ها!

عادَت دارَم بِه جُدایی ها!
دیدگاه ها (۰)

Wake Up !

پیشِ تو چِه سَختِه اِنکار:)

خوب خوب حال تخمی رو بزارید کنار بیاین وسط برقصیم.

اینجا ایرانِ بِبینَن داری پیشرَفت میکُنی خانِوادَشون هَم میف...

عادت دارم به جدایی ها :)#موزیک#کلیپ#اهنگ#کیدراما#سیدراما#کره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط