{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میبینی که علان بلند شدم😈

میبینی که علان بلند شدم😈
دیدگاه ها (۵)

کسی اسم آهنگی که تهش بخش میشه رو میدونه؟

😒؟؟؟؟؟؟؟

اوکی ولی این برام خیلی تلخ بود🙂

من بخوام کنارتون بزارم مثل آب خوردن برام میمونه🙂

باشه جینداهای کوشولو علان براتون لالاییح میخونم 🗣🗣🗣🥀🥀

منم مجبور شدم تویی هم که داری میبینی باید بزاری وگرنه..........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط