{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥲💔... بد شدیم

🥲💔... بد شدیم
دیدگاه ها (۵)

تهش خودتیو خودت... 👿🤘

💔🥲

🤘👿

نیاز به کسی ندارم خودمو خودم.. 👿🤘

تا پای دار (پایدار)

خواهرامون:)نمیدونم...نمیدونم چجوری باید عدالتو باور کنم...خی...

با وجود اینکه پاره شدیم ولی راحت شدیم❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط