{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی از اولش تلخ بود ما بچه بودیم نمیفهمیدیم💔🖤

زندگی از اولش تلخ بود ما بچه بودیم نمیفهمیدیم💔🖤
دیدگاه ها (۰)

اسکار بلندترین فریاد هم میرسه به اشک های که نصف شب از گوشه چ...

اخ بودنش😓💔

زندگی تلخ است..... #رهبر_شهید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط