{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این همه فاصله نه واسه تو خوبه نه من😔

این همه فاصله نه واسه تو خوبه نه من😔
دیدگاه ها (۰)

دقیقااااااا❤❤❤💋💋💋💋

من هر شب تورو اینگونه تصور میکنم میبوسمت دلبر.......T💏❤💋

چه حیف.........😔💔

زندگی زندونه.......

درسته فاصله سنیشون یکم زیاده ولی شیپشون خوبه ها ؟

کدومش واسه پروفایل خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط