{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دیگه قرار نیست خوشحال باشم...

🐬💙🖤🙃🦋
دیدگاه ها (۳۰)

خوشبتت‌ شید همتون‌.....

نمی‌خوان با هیچ‌آدمی حرف بزنم💔.....

نه گذشتم قشنگ بود نه الانم‌ آیندم که خدا داند.....

ولی حالا برای یکی دیگه میخوای بمیری...‌‌

خداروشکر که سال داره تموم میشه و دیگه قرار نیست باهاتون باشم

♡♡♡♡

یه چند روزی قرار نیست فعالیت داشته باشم دوستان🙏🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط