درسته من یه استی هستم که به بقیه احترام میذاره ، ولی اگه
درسته من یه استی هستم که به بقیه احترام میذاره ، ولی اگه باعث گریه شون بشی...
اون موقع اوضاع فرق داره...
اون موقع اوضاع فرق داره...
- ۱.۴k
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط