{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بانو♡☆

بانو♡☆
دیدگاه ها (۰)

سریال خوبی بود ولی بعضی جاها این جوری بودم که :ها چی شد الان...

کسی که با این انیمه بزرگ شده بچه گی عالی داشته💛

😭

ولی هری پاتر قبلی بهترینه

کاراکترها

بانو هایی که فنشونم و واقعا لیاقت معروف بودن و ایدل شدنو دار...

آی بانو بانو بانو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط