جمله ای که همیشه به خودم میگم...
جمله ای که همیشه به خودم میگم...
بچه ها تعهد خیلی مهمه وفاداری مهمتر:)))
بچه ها تعهد خیلی مهمه وفاداری مهمتر:)))
- ۴.۶k
- ۱۶ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط