{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همۀ دلخوشیِ ما این است... لااقل یک حســـن حــــرم دارد....

همۀ دلخوشیِ ما این است
لااقل یک حســـن حــــرم دارد....
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
دیدگاه ها (۰)

هرجای دنیایی، دلم اونجاست...

بدون شرح

شهید فریدون عباسی...

بله... خیلی فرق داره

من پناهنده‌امبه مرزهای تنتو من همۀ جهان رادر پیراهن گرم توخل...

این دلخوشی هارو کجامیفروشند برم کیلو کیلو بخرم#خاطرات_دیروز

و دلخوشی شدی در این روزهای تلخ...❤️‍🩹✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط