{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشحالم که جنگ تموم شد یجور روشن نکردن نت :)

خوشحالم که جنگ تموم شد یجور روشن نکردن نت :)
دیدگاه ها (۰)

واد فاک چخبرهههه

ادامیدم👻

منم ادامه دادوم

جانیییی

اخبار سه تفنگدار: نت خودم و تموم کردم رفتم سراغ نت بابام اون...

چخبر ها خوشحالم نت ها وصل شد دیگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط