{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ابی بشم، قرمز میشی؟!

ابی بشم، قرمز میشی؟!
...البته که نه! تو همیشه بنفشه بقیه ای:)
دیدگاه ها (۰)

درسته...

خداروشکر بنده نه کسی و دارم بهم زنگ بزنه یا از زندان درم بیا...

حیح خوشگلام(۲)

ابی🧊قرمز🍒

یکی : درسته که تو انیمه رنگ شرلوک ابی بود و ویلیام قرمز ولی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط