{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شر نکن که شر منم🤘🏻😈

شر نکن که شر منم🤘🏻😈
تو یه مثقالی من خر منم هه😏🤞🏻
دیدگاه ها (۰)

آره من جهنمم‌‌ چون نداره دیسکو بهشت🤟🏻👿

بم بگو شیطان رجیم🤟🏻👿🔥

سخت میشه حرف زدن..وقتی...نگاهارو‌‌ میشه خوند...

جاده بازه بسم الله🤞🏻آغوش بازه هرکی اشکِل داشت🤘🏻

منم خر بودم.)))

هو هو هو عینکی شدممممدقیقا همین حس ها رو دارم 😎😎ولی یه عوضی ...

نره خر جامعه گریز منم داداش ☺️🙏🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط