{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😶🫠

😶🫠
دیدگاه ها (۰)

تو چندتاشونو تجربه کردی؟

واقعا چطوری باید دووم بیارم🫠

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

جان فدای رهبرم 🇮🇷✊️💯لبیک یا حسین ❤️‍🩹لبیک یاسید مجتبی خامنه‌...

ستایش✨✨🔥🔥🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط