{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسمش چیه چرا هیچکس بهم نمیگههههه

اسمش چیه چرا هیچکس بهم نمیگههههه
دیدگاه ها (۱)

یک دو سه امتحان میکنیم... ظاهرا میشه پست گذاشت.خب این آرت رو...

خب دیشب زد به سرم اینو درست کردم. و بابتش دهنم آسفالت شد، نا...

وای حق من همیشه انگوره بودم...

معنیش خیلی.‌‌‌..

هعی شما می دونین اسمش چیه ؟ بهم بگین

اسمش چیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط