{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از آهنگه متنفر شدممممم

از آهنگه متنفر شدممممم
مدامم داره تو ذهنم پلی میشه بی ناموس دلقک
دیدگاه ها (۲)

ینی منه گاوو تو کل گوشیم فقط همین عکسارو از خودم دارم شماها ...

تاکیید میکنم نرمالللل ترین👍🏻👍🏻👍🏻😂

خدا بچمو

یونجووووووووووون تولد مبارک💙💙💙

اهنگی که این روزا تو ذهنم پلی میشه🫐👅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط