{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔☺️✌🏻دنیا بد نبود فقط ادم هاش بد بودن💔☺️دلبر

دیدگاه ها (۳۵)

😜✌️😹ـ بعضیام،با التماس میان،با ادعا میرن😹🤣✌️

💔🥲🖐🖤عاشقتم!!! هیچکی ب خودش نگیره... با خدامم🙂🤞

🖤🖐‏هر روزمون شده یه اتفاق تلخِ جدیدِ تکراری 💔😊

💔به هر کسی اعتماد نکن زندگی پر از آدمای فیک و تقلبیه😊

فعالیت اسباگتی امروز =متاسفانه من ازون دسته ادم هاش هستم

مگه میشه ادم بیاد پیشت حال دلش بد باشه🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط