{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوکی‌ولی‌این‌آهنگ‌زیادی‌فاکیه/:

اوکی‌ولی‌این‌آهنگ‌زیادی‌فاکیه/:
دیدگاه ها (۵۱)

_اگ‌الان‌ناراحت‌باشم‌چی¿¡

کیو‌بیشتره‌همع‌دوس‌دارین؟کام؟•-•

_اگ‌اونقدر‌تنها‌شم‌ک‌دلم‌نخادتون‌چی؟

یکی‌بیاد‌بچتیم/:

اوکی واقعا درک این صحنه سخته... زیادی سخته💔

اوکی ولی این نقش دوم زیادی گناه داشت😭😭😭😭(زیبای حقیقی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط