{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط میرم 🙂

فقط میرم 🙂
فقط فاصله میگیرم ازت💔
دیدگاه ها (۰)

واییییی ترسیدم ساعت سه شب داری چیکار میکنی😂ادمشو شما بگید

خوابم نمیادددد

هیچ کسی رو اونقدر دوست نداشته باشین که وقتی باهاتون سرد رفتا...

اوهوم🙂

فقط میرم فقط فاصله میگیرم ازت :)

ازت میگیرم حس بهتر ...

ازت میگیرم من هس بهتر: ))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط