{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو لبخند نزن سینگلعلی

تو لبخند نزن سینگلعلی
دیدگاه ها (۱۳)

بد بود

بس کن کراشعلی

ایتادوری تو فقط حرف نزن-

هنوز زنده اییتو یکی از شکست حرف نزن .

باشه بابا اصن تو درون گرا دیگه زر نزن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط