{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از یه جایی به بعد...

از یه جایی به بعد...
دیدگاه ها (۰)

واقعان هم همینطور هست:)🦋✨

با رفیق صمیمیت چه حرفی میزنید؟!

‌‌

Pov:بلند شی ببینی همش خواب بود داخل پاییز ۱۳۹۷...

پشت هر اهنگ مورد علاقه یه داستان نگفتس...🎧━━━━━━●─────── ...

دلم

از یه جایی به بعد دیگه از تنهایی نمی ترسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط