{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی قشنگ بود:)

من عاشق پیانو و ویولن:))))))
دیدگاه ها (۵)

“𝑀𝑒𝑚𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑑𝑖𝑒 ”

:)

اگه این حق نیست پس چیه?

من خیلی باحوشم دوصتان مخثوصا تو درص فارسی!!!!

اون می‌تونه پیانو، ویولن، ساکسیفون، ترومپت و گیتار بزنه و عل...

پیانو یکی از قشنگترین ساز های دنیا پیانو هست... خیلی قشنگهاگ...

مائده کریمی مرسی عزیزم خیلی قشنگ شده😘عاشق مهربونیا تونم ❤️😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط