{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی دستشو نزاره ضرر بدی کرده

دیدگاه ها (۳)

کی گفته من حالم بده؟...

شاید نیازتون شد

قفلی

منم که همرو دان میکنم یوهاهاهاها

هرکی این پست روببینه و لایک کنه ولی کامنت نزاره منو دوست ندا...

اقا توروخدا هرکی اسمشو داره بگه خیلی ضرروریههههبخدا ضروریه خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط