{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

راحتی در کمین است👍🛐

راحتی در کمین است👍🛐
دیدگاه ها (۳)

پارسی برای من رمانتیک ترینه

و حسرتی ابدی برای من

مرگ در کمین است 😂😂

بگایی همیشه در کمین است 👍

یا حسین..نگهدار کشورم..ایران باش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط