{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ترسی از دست دادنت اینجوری گریه کردم:(

از ترسی از دست دادنت اینجوری گریه کردم:(
@parnyaaaaaaaaaaaa
دیدگاه ها (۱)

اکـ ولـ وایبی کـ بـم میـدی>> @parnyaaaaaaaaaaaa

جوری کـ میبینمش>>> @parnyaaaaaaaaaaaa

#کمبود_پست

ترس از دست دادنت تمام شد..... حالا میفهمی چه شخصی را از دست ...

لایک و فالو یادت نره زیبا.

ینی اینجوری برام گریه میکنن ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط