{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق ترین حرفی که شنیدم:)

حق ترین حرفی که شنیدم:)
#از_یاد_رفته
دیدگاه ها (۰)

#شغال

بهزاد...#از_یاد_رفته

عهههههه ، جدی می فرمایید؟#جومونگ

چقدر رو مامانت حساسی ، من:#پامپ

واقعا این درست ترین حرفی هست که شنیدم

هیچکس از فردای خودش خبر نداره :) حق ترین حرفی که تاحالا شنید...

قشنگ ترین و بهشتی ترین صدایی که شنیدم 🥹🥹🫰🫰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط