{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای فلک آسودگی در سرنوشت ما نبود:)

ای فلک آسودگی در سرنوشت ما نبود:)
دیدگاه ها (۰)

دلم برات تنگ شده لعنتی💔😭🥀

بعضی اوقات حتی گریه کردنم ارومت نمیکنه،‌فقط نیاز داری تو سکو...

دلم اغوشی میخواهدازجنس قبر دلم خوابی میخواهدازجنس مرگـ...🥀💔

تنهاترین دختر شهرم💔):

ای،فلک،تاکی.کلک...))🙂🕳

ای فلک تا کی کلک😂

ای فلک تا کی کلک 🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط