{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من میدونم نباید خسته شد ولی... :)

من میدونم نباید خسته شد ولی... :)
دیدگاه ها (۱)

تلاش کن نخندی 😂😂

منم سرگشته حیرانت ای دوست 🎶

اسپویل از آیندت :)

شکست میتونه یکی از گزینه هات باشه اما تسلیم شدن نه !

میدونم خسته ای ولی پاشو و زندگی جدیدت رو شروع کن...💜

میدونم خسته ای اما این راه توعهه درود برای پیشرفتت دوست داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط